wtorek, 1 października 2013

Ceś !
Dziś nie o MC (:C) Bo moje urodziny i o 19;30 z boiska wróciłam :3
No i wszystko fajnie dzisiaj, impre w weekend robie wbijać ;D


                                              Z GÓRY DZIĘKI ZA ŻYCZENIA !! :D

I Was kocham miśki <3 No se jutro lub po jutrze (OBIECUJE) Napisze już o MC ! Bo takie zakręcone dni ostatnio mam.. ;< Ale ja wchodzę a tu.....
                                                           BUUUUUUUUUUUUUM !!!
92 wejścia ! :D Jeszcze tylko 8 i robie to co obiecałam  Czyli mój vlog / blog o mnie i o moim życiu + Nagrywanie ! :) A i jeszce jedno ;
Wczoraj miałam dyskotekę z okazji Dnia Chłopaka ! :D A i jeszcze...

           WSZYSTKIEGO   NAJLEPSZEGO  NASZYM  SUPER CHŁOPAKOM ! ! ! :*

Żegna    W a s     Z krzesła MrsLisekk.
(zablokowali mi pełne konto Google + na jakiś czas bo zła nazwa :[ ! )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz