niedziela, 6 października 2013

8... TUTUTUTUTU ...

Cześć !
Teraz skupiam się na słowniczku naszym ! Ktoś go czyta ? :D
 
Muszę powiedzieć że czytałam inne blogi, o MineCraft (polskie) i nikt, nie miał tam słowniczka, wstawiali tylko jakieś dziwne obrazki i filmiki itp. ;o A co gorsza. Większość obrażała swoich czytelników! Wiem.. Jestem nie doświadczona, nie mam ogromnej oglądalności, ale uważam że w porównaniu mojego bloga do innych, mój jest porządny xD
Ahh... No o czym tu pisać..
 
WŁAŚNIE ! Zapomniałam o chyba najważniejszej rzeczy w MineCafcie !
Craftwanie !
NO WIĘC..
 
DLA POCZĄTKUJĄCYCH !
 
  1. DESKII ! - Gdy masz drewno, Drewno najważniejsze ! W ekwipunku (klawisz E *klik*) Masz tam koło twego ludka cztery kwadraciki a z boku jeszcze jeden. To tam do jednego z tych czterech kwadratów wkładasz ile chcesz drewna (Tylko w jeden kwadracik !) i tam w kwadracie tym z boku wyskakują Ci deski ! ^^ Za 1 drewno masz 4 deski
  2. CRAFTING ! - Gdy mamy już deski aby zbudować inne rzeczy jest potrzebny Crafting Table :D W ekwipunku (E) tak jak tłumaczyłam mamy te "magiczne" kwadraciki :3 Rozstawiasz do każdego kwadraciku po jednej desce, a gdy to zrobimy w bocznym kwadracie pojawi nam się nasz Craftng Table :)
  3.  PATYKI - Gdy wiemy jak zrobić i deski i crafting, robimy patyki ! Gdy włączymy crafting (kładziemy go prawym przyciskiem myszy na obojętnie jakim podłożu oraz również prawym przyciskiem myszy klikając na niego go włączamy) Kładziemy w kwdraty (W craftingu jest ich więcej są u góry) deski. Należy je rozmieścić w dwóch kwadratach. Obojętnie jak położonych ważne aby były pionowe. I w bocznym kwadracie wyskoczą nam patyki ! ^^
  4. ŁOPATA - Gdy mamy i deski i patyki i crafting potrzebne są nam narzędzia ! Tym razem użyję zdjęć, aby Wam wytłumaczyć Tworzenie łopaty \/
Na dziś koniec :) Jutro dam craftowanie innych narzędzi oraz pochodni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz