niedziela, 22 września 2013

2. Pierwsza notka o MC :D

Cześć i czołem kluski z rosołem ! :D
Hm.. Tak za bardzo nie wiem co pisać, ale jak obiecałam to obiecałam:D Ale wielkim szokiem było gdy weszłam na bloga, a tu(już) 4 wyświetlenia ! ^^ No, ale poruszmy temat minecraft by zyczu, magicznego przycisku F1 i wersją 1.7 SNAPSHOT

ZYCZU
Zauważyłam że wiele osób co gra w minecraft nie ma 1.6 ! I większość nie wie co to minecraft by zyczu. Otóż ja gram na Mc by zyczu i tam są różne wersje Mc. od 1.0 po 1.7 SNAPSHOT. Na minecraft by zyczu gra się bez premium i ma się od razu różne wersje /\. Można tworzyć paczki modów. Ja osobiście gram aktualnie na paczce Mo'cratures na 1.5.1 . Ta paczka dodaje bardzo dużo nowych stworzeń. Np. Lwy, tygrysy, pumy, pantery, lwy śnieżne, lisy, kaczki, owady, króliki, kolorowe rybki, delfiny, rekiny, węże, konie, ptaki, strusie, szczury i wieele wieele innych których nie spamiętam :D. Stą też dodatki do paczek, takie jak guliver - masz miksture do powiększania i pomniejszania. A gdy wypijesz mleko jesteś normalny. i Herobine Mod - Goni cię szalony człowieczek by cie zabić lub coś takiego :D, Galaxy (nie grałam) - Chyba jesteś w kosmosie :). No więc zyczu jak najbardziej. Tu link do ich stronki. ; http://minecraft.zyczu.pl/
A i można zmieniać tam skiny, lecz o nich jutro ;)

MAGIA Z F1 :D
A więc ten nasz "Magiczny przycisk" powoduje zniknięcie dolnego paska gdzie pokazują nam się rzeczy, oraz znika nasza ręka :)To bardzo przydatne do nagrywania. Myślę że jak MrsLisekk blog wypali to będę tego używać w nagraniach lecz niekoniecznie w Let's pley'ach :D. Lecz (mi) do normalnej gry dla rozrywki nie jest to w niczym potrzebne ! :)

WERSJA 1.7 SNAPSHOT
No więc jak wiecie jest właśnie tworzona wersja 1.7 . Wszystkie (prawie) bloki inaczej wyglądają, są nowe kwiatki i inne rzeczy. Ale.. jak kiedyś będzie wersja 1.9 to się jej boje bo tych rzeczy będzie tyle napakowane że masakra xD Ale o 1.7 . Jeszcze 1.7 nie ma oficjalnie i są tylko zapowiedzi, ale na by zyczu to mamy wersje SNAPSHOT . I możemy zobaczyć co i jak tam :) Mogą być dodane (prawdopodobnie) kangury i rekiny ;D. Bo gostek od Mo'cratures (o tym w ZYCZU /\) Zaczął pracować z ludżmi od Mc i dzięki temu mamy konie i będziemy mieć tyle nowych rzeczy ;). Poniżej na screenach mamy jakie będą now kwiaty i jak to wszytko z góry będzie wyglądać :) \/







Na dzisiaj to na tyle :) Piszcie na e-mail ; MrsLisekkk@wp.pl
o czym chcecię gadać i co chcecie wyjaśnić :) A w następnym poście już na 100% Minecraft Zyczu i skiny
Polecam serwy i co tam w nich jest, ciekawe paczki modów na MineCraft by Zyczu.
To paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i jeszcze więcej "a" żegnam Was Mrs Lisekk :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz