niedziela, 22 września 2013

1. Na początek po Lisiemu :D

Cześć! Nazywam się Nadia, mówcie mi Nadzia lub po prostu Lisekk :D. Mój wiek jest nie ważny. Chyba.. ? ;o No, ale na początek chciałam oznajmić że bez względu na to jaki jest post będę je numerować. Jeśli też osiągnę jakąkolwiek oglądalność to będę robić Let's play Blogowanie  moje dopiero się zaczyna więc proszę rozgłaszajcie ten blog w wszelki możliwy sposób:) No to.. Jestem Nadzia, mój nick na MC(MineCraft) to MrsLisekk, a to dlatego że kocham lisy i pokochałam je od razu gdy pierwszego zobaczyłam ;) (To było rok temu lub jakoś tak:D) W minecraft gram od wersji 1.4 niestety nie od 1.0 ;3 MC pokazała mi moja koleżanka (nicku nie wypowiem, ale nakręca ;) . ) No. Mam 3 tygodniowego kotka, która moja rodzicielka ( weterynarz )  ocaliła go bo "Matka jej nie kocha" [coś o tym wiem :D] i mieszkam we wsi w której od jakiegoś czasu panują dziki i jest na nie jakaś epidemia, oraz widziano też raz w niej WILKI. Już wolę LISY ! Ale najgorsze to że jak wczorej wyszłam z moim psem na spacer ledwo co wyszłam z domu (mieszkam koło takiego zagajnika) przeszłam zakręt, spóściłam go ze smyczy, a ty kuzynka z psem (szła ze mną) miała swojego psa na smyczy i mówi że jakiś wielki pies tam jest. A ty dzik z młodymi.. Mój pies za nim, ja już chciałam po nią biec, ale kuzynka mnie pociągnęła i gdy byliśmy już w korytarzu, słyszymy piski Szantii, ja już zapłakana, a tu po chwili Szantii biegnie sprintem do nas, ale kulała, szczęście że tylko kulała. Ale to na tyle :) Dziś/jutro (raczej dziś ) Jeszcze wstawie post ! Paaaa :*
/\ Jaaaaa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz